Sizinle nasıl irtibata geçebilirim?
>>Telefon, fax, email veya "iletişim formu"nu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.
Ürün kataloglarına nasıl ulaşabilirim?
>> Keşif işlemi (ölçü) için personelimiz size ulaştığında ilgili katalogları da sunacaklardır.
.Keşif prosedürü nasıl işliyor? Ücrete tabi midir?
>> Şirketimizle iletişime geçtikten sonra, göndereceğimiz teknik elemanlar adresinizde keşif çalışması yapılabilir ve bu işlem ücretsizdir.
Teslim aldığım ürünün montajını kendim yapabilir miyim?
>> Elbette. Fakat kimi uç durumlar için gözönüne alınması gereken noktalar olabilir. Bu konulardaki sorularınızı doğrudan şirketimize yöneltip en uygun çözümü öğrenebilir veya bir montaj elemanının adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Uygulama alanının ölçüsünü kendim alabilir miyim?
>> Evet. Bu işlemde size yardımcı olabilmek amacıyla hazırladığımız "Ölçü Alma İşlemi" sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
.Satın alma prosedürü nasıl işliyor?
>> Bu işlem şöylece altı aşamaya ayrılabilir.
1. Keşif işlemi(eğer müşteri kendisi yapmamışsa),
2. alınan ölçüler için karşı düşen teklifin hazırlanması ve müşteriye fax/email yolu ile iletilmesi,
3. Onaylanma süreci ve eğer iş onaylanırsa
4. Ürünün imalatı ve bütünü ile hazır hale getirilmesi,
5. Kurulum (montaj) ve son olarak da
6. Ödeme.
İşin onaylanma sürecinden sonra, hazırlanan teklif esas alınarak ön ödeme talep edilebilir.
Ürün garanti koşulları nelerdir?
>> Ürünler iki yıl boyunca garanti kapsamındadır. Bu süre dahilinde, yaşanacak bir olumsuzluk halinde derhal bizle irtibata geçebilirsiniz. Daha geniş bilgi için "müşteri memnuniyeti" bölümünü inceleyebilirsiniz. Ayrıca, garanti koşulları iş bitiminde size yazılı bir belge olarak da sunulacaktır.
Montaj sonrası hizmetlerinizi nelerdir?
>> Kurulumun tamamen bitmesi, ve ödemelerin yapılması şirketimizin ilgili müşteri ile bağının kopması anlamına gelmez. Storlife, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir şirkettir. Kurulumdan sonra, herhangi bir konudaki sorunuz için doğrudan bize ulaşabilirsiniz.
Hangi illere satış yapıyorsunuz?
>> Tüm Türkiye ve KKTC.
Yurtdışına da çalışıyor musunuz?
>> Evet. Detaylar için lütfen telefon/email yolu ile bilgi alınız.
Hangi mekanizmalı perde uygulamasını tercih edeceğimize karar veremedik. Yardımcı olabilir misiniz?
>> Detaylı bilgi için lütfen "Perde Seçimi" sayfamızı ziyaret ediniz.
Perde modellerinin belli başlı farkları, avantaj ve dezavantajları nelerdir?
>> "Perde karşılaştırma tablosu"na bakınız . Ürünlerimiz menüsünden ürünlerle ilgili detaylı bilgilere ve resimlere, "makaleler" bölümünden ise sunulan ürünlere ilikin değişik yazılara ulaşabilirsiniz.
Teslim süresi nasıl belirlenir?
>> İşin ortaya çıkmasından sonra, detaylar gözönüne alınarak teklifte bu süre belirtilir.
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
>> Nakit veya çek. Ödemenizi banka havalesi veya EFT yolu ile gönderebilirsiniz.
Hangi kurlarda teklifler hazırlanır? USD olarak ortaya konmuş bir işi YTL olarka ödeyebilir miyim?
>> Teklifler genelde USD($), kiminde de EURO(€) olarak bildirilir. Ödeme işe müşterinin tercihini kalmıştır, isterse $ isterse € olarak ödeme yapabilir, isterse de YTL tercih edebilir.
Perde dışında çözümler sunuyor musunuz?
>> Hayır. Storlife mekanizmalı perde alanında uzmanlaşmış bir müessesedir. Her türlü işe talip olabilecek oluşumlardan, bu yönümüzle ayrıldığımızı düşünmekteyiz.
Aldığım ürünün arızalı çıkması münkün müdür?
>> Kurulumu tamamlanan ürünler, dikkatli bir kalite kontrol testinden geçirilir. Bu testi geçmeden müşterinin kullanımına sunulması sözkonusu olmaz.
Perdemi dışardan aldım, montaj için eleman gönderebilir misiniz?
>> Evet, ancak kendi müşterilerimiz öncelikli olduğundan zamanlama sorunları yaşanabilir. İşin hacmi belirleyici olacaktır.
Ürünün metrekaresi nasıl hesaplanır?
>> Ürüne göre değişebilir. Sözgelimi dikey perde için, ölçümü yapılan alanın işin doğrudan m²si olduğunu söylemek imkansızdır. İlgili hesaplama teklifte sunulur.
Etiketler :
Sıkça Sorulan Sorular